biznes,  firma

Jakie auto dla prezesa?

Jak wybór samochodu wpływa na postrzeganie nas przez innych ludzi?

Wybór odpowiedniego samochodu może być kluczowym czynnikiem świadczącym o tym jak postrzegają nas inni ludzie. To czy jeździsz 20 letnim Fordem czy nowym Audi może zdyskredytować nas w oczach innych ludzi lub wzbudzić zaufanie.

Jeśli nie jesteś znanym na całym świecie prezesem, jak Steve Jobs czy Bill Gates ludzie, którzy Cię nie znają, będą Cię oceniać na podstawie wyglądu i Twojego statusu. Odpowiedni dobór samochodu może pokazać Twoje kompetencję potencjalnym partnerom biznesowym. Oto kilka z dostępnych na rynku idealnych samochodów, które od lat kojarzą się z prestiżem i elegancją.

Mercedes-Benz klasy S.

Od wielu lat symbolem prestiżu wśród samochodów luksusowych pozostaje Mercedes-Benz klasy S.
Samochód ten jest produkowany od 1972 roku. Obecnie produkuje się już 7 wcielenie tego kultowego samochodu. Każda jego wersja niezmiennie produkowana jest z materiałów najwyższej okazji. Każda jego wersja implementuje nowinki techniczne, posiada również unikalną stylistykę wnętrza. Jest to to również idealne rozwiązanie dla osób ceniących sobie bezpieczeństwo. Najważniejszą cechą Mercedesa od lat pozostaje komfort jazdy, nawet po kilku godzinnej podróży nie odczuwamy w nim dyskomfortu jak to ma miejsce w przypadku innych samochodów.

Bentley Continental

Bentley Continental jest zasadniczo uważany za luksusowy samochód sportowy. Na rynku wystąpiły obecnie 3 wersje: Bentley Continental R, Bentley Continental T i Bentley Continental GT. Ostatnia wersja wydana w 2013 roku – Bentley Continental GT – osiąga prędkość 300 km na godzinę.

Aston Martin

Aston Martin to brytyjska marka, znana szerokiemu gronu publiczności z serii filmów o brytyjskim agencie Jamsie Bondzie. Aston Martin to propozycja, która łączy luksus z elementami sportowymi. Osiąga prędkość 100km/h w niecałe 5 sekund. Oprócz sportowego designu i luksusowego wnętrza Aston Martin proponuje nowoczesny system audio oraz możliwość dostosowania wnętrza do gustu klientów.